Hogyan adjam le a rendelést?
- Ajánlatkérés funkcióval: A webáruházban kiválasztott terméknél kattintson az „Ajánlatkérés” gombra, majd töltse ki az űrlapot. Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot a részletek egyeztetése érdekében.
- E-mailben: Küldje el rendelési igényét a cukraszhuto@gmail.com címre. Kérjük, tüntesse fel a kívánt termék(ek) nevét és darabszámát.
- Telefonon: Hívjon minket a +3620 259 0787 számon, és kollégáink segítenek a rendelés rögzítésében.
Át tudom venni személyesen is?
A rendelésed átveheted a mezőkövesdi telephelyünkön, azonban a házhoz szállítást javasoljuk.
A szállítás módja.
A megrendelt termékeket teherautóval szállítjuk ki. Amennyiben szüksége van rá, kérhet emelőhátfalas teherautós szállítást is, amelyet előzetesen jelezni kell.
Ha nem emelőhátfalas teherautót kér, akkor ügyeljen arra hogy minden eszköze meglegyen a kipakoláshoz. (targonca)
Fontos tudnia, hogy a szállítmány érkezésekor az áru kivétele és lepakolása a vásárló felelőssége és kötelessége. Kérjük, ennek megfelelően készüljön a termék átvételére!
Mennyi a szállítási idő?
Mivel termékeink gyártásra rendelés alapján készülnek, a szállítási idő a gyár pillanatnyi leterheltségétől függ. Általánosságban körülbelül 2 hónap a várható gyártási és szállítási idő. Pontos információt minden rendelés esetén egyedi visszaigazolásban küldünk.
Hol tudok fizetni?
A fizetés az árajánlat elfogadása után a kiküldött díjbekérő alapján banki átutalással, vagy személyesen készpénzzel történik.
Hogyan érvényesíthetem a garanciát?
Hiba esetén az alábbi módon intézhető a garanciális ügyintézés:
- Szervizpartner felmérése: A gyártó magyarországi szervizpartnere kiszállási díj ellenében helyszíni felmérést végez, és megállapítja, hogy a hiba garanciális-e vagy sem.
- Saját szerelőnk felmérése: Igény esetén cégünk szerelője is elvégezheti a helyszíni felmérést, szintén kiszállási díj ellenében.